Pagina's

zondag 26 februari 2012

dag 195 Overzicht

Jippie vandaag is er weer een vierkant klaar... In het totaal heb ik er nu 10 van 40x40! Dat zou in theorie 80 x 200 cm zijn dus als ik er weer 10 klaar heb, dan is dit 160 x 200. Maar dat is te klein voor ons bed, dus heb ik bedacht dat er witte banen tussen de vlakken moeten komen. Hiervoor ga ik de hulp inroepen van een echte quilt-ster... anders vrees ik dat het niet netjes gaat worden en is al mijn werk uiteindelijk voor niets geweest ;-)



3 opmerkingen:

  1. mooi! En benieuwd aan wie ik de award heb uitgedeeld?? kijk op www.tuinderijganzert.blogspot.com
    Nogmaals dank-je-wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Leuk idee om er banen tussen te zetten, en hulp is altijd handig! Zeker als je dit nog niet zo vaak gedaan hebt... maar je leert het vaak al doende!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, dat wordt cool!
    Kun je mij trouwens iets vertellen over de #365 meeting op 29 februari. Wat is daar het idee bij enzo, het lijkt mij namelijk wel grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen