Pagina's

woensdag 5 september 2012

Cadeautje

M'n zusje was jarig en vroeg witte brocante spulletjes. Tja, wat zou ik haar 'ns geven. Ik had nog een gouden lijst van oma's borduurwerk. Zij wilde deze lijst en ik zou het borduurwerk houden, dus heb ik de lijst wit gekalkt met 'painting the past' verf. Natuurlijk niet helemaal glad, want dat geeft zo'n mooi effect. Maar met wat erin? En opeens had ik het idee, een memobord. Die zie je tegenwoordig overal in allerlei soorten en maten. Nou, witte lapjes had ik nog wel en een lint was zo gekocht. Zie hieronder het resultaat. Ook heb ik nog een mooi dienblad op de kop getikt en dit wit geschilderd, kaarsen erop, glazen botervlootje en klaar is Kees. Nu hopen dat het is wat ze vroeg?




2 opmerkingen:

  1. Oh, wat mooi zeg! Zoiets wil je wel cadeau krijgen!! De verf die je noemt ken ik niet, maar zo te zien is het resultaat super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anita,

    Ik vondt het een superkado en helemaal wat ik bedoelde,
    het heeft nu een mooi plaatsje op onze nieuwe eettafel...
    Het kijkt heel gezellig.

    Dank je wel XXX

    BeantwoordenVerwijderen