Pagina's

zaterdag 29 december 2012

Ieder nadeel heeft zijn voordeel

Tja, als ik Johan Cruijff mag citeren: "Ieder nadeel heeft z'n voordeel"! Tenminste in Huize Van den Berg. Nu keukenprins vrij is, krijgt hij inspiratie om allerlei lekkere gerechten te maken, van merengues tot crème brûlée. En dan de zelfgemaakte tagliatelle met een heerlijke Bolognese saus niet te vergeten. Wij zullen nooit slank worden ;-) En maar goed ook, want het is zo gezellig om samen lekker te eten. Het weer is zo mild, dat ik vanmiddag al het blad wat er nog lag ook heb opgeruimd. Nog net in 2012 haha. Heerlijk om zo te rommelen rondom het huis. Hoewel ik er nog niet echt ben toegekomen om me in m'n atelier terug te trekken. Wel heb ik al een stukje gelezen uit het boek wat ik met Kerst heb gekregen: 'Mijn leven met J.F. Kennedy'. Een fascinerende optekening van gesprekken die Jacqueline Kennedy heeft gevoerd met Arthur M. Schlesinger jr. een historicus die John Fitzgerald ook heeft bijgestaan als adviseur tijdens zijn presidentschap. Dus ik mag wel zeggen dat het heel ontspannen is als je kunt lezen, terwijl er voor je gekookt en gebakken wordt. 



2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer lekker uit!!!

    Liefs Santje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhhmmmm! Klinkt niet verkeerd, lekkere toetjes en een goed boek!:)! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen