Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

Feest-week

Alweer 9 dagen geleden sinds mijn laatste blog. En in die tijd heb ik niet stil gezeten, kwamen er vriendjes bij Bastiaan spelen.


Ging ik schilderen bij een vriendin en waren de laatste tulpen bijna uitgebloeid!


Werd Bastiaan 7 jaar en hadden we feest met familie en vrienden.


Kwam z'n nichtje de volgende dag ook nog 7 cadeautjes brengen.


We vrijdagmiddag het kinderfeestje vierden.


We op school in groepjes verder gingen met het stoelproject.


De week dat we een duintje in ons tuintje maakten!


Bij vrienden een gezellig feestje hadden met een logeerpartij als gevolg.


En er vandaag nog een studiedag van school op volgt, dus de jongens nog een dagje thuis samen achter de laptop!!!


Dat ik blij ben met de foto's, zodat ik nog weet wat er allemaal is gebeurd...
Iedereen een fijne week gewenst.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten