Pagina's

maandag 10 juni 2013

Jippie!

Yes, ik ben aangenomen op de Nieuwe Akademie in Utrecht. Vanaf 14 september ben ik weer 'student'! Afgelopen zaterdag was de aanmeldingsdag en de hele week was ik al in de weer om m'n portfolio op orde te krijgen. Helaas had ik ook geen idee wat er precies van me verwacht werd, OK 4 werken was te weinig en 40 te veel... dus heb ik een aantal tekeningen, 6 schilderijen, 3 werkstukken en het boek van m'n 365-dagen blog meegenomen. Uiteindelijk bekeek de leraar nauwelijks m'n werk, maar werd ik naar m'n motivatie gevraagd. Enthousiast vertelde ik dat ik me graag meer zou willen verdiepen in de kunst etc. etc. Toen ik de deur uitging vertelde ze me dat ik zou kunnen beginnen, mits er niet teveel aanmeldingen zouden zijn dan plekken! Maandag zouden we bericht krijgen per e-mail. Dus ik braaf pas vanmorgen m'n mail geopend, bleek er zaterdag al een berichtje gekomen te zijn... Maar goed, ik mag dus beginnen, jippie!


Overigens vond ze dit wel degelijk een landschap en niets abstracts... haha vertelde ik, in de Betuwe vind men dit al heeeel abstract hoor. Dus er staat me nog heel wat te wachten.


2 opmerkingen:

  1. Yesss, wat goed van je. Gefeliciteerd!!!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd zussie, helemaal super!
    Nou dat komt helemaal goed in september...spannend ;-)

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen