Pagina's

zondag 21 september 2014

Snorfestival & Yvestown

Mijn zusje had me vandaag uitgenodigd mee te gaan naar het Snorfestival/Yvestown in Vuren. Zij had twee kaartjes gewonnen en dacht dat het ook wel in mijn straatje zou passen. Nou, dat was zeker zo. M'n moeder en nichtje kwamen ook mee, dus de dames gingen op pad. Gezellig, het zonnetje scheen en toen we aankwamen op de plaats van bestemming stond er een enorme rij auto's geparkeerd. Dat beloofde wat. Bij binnenkomst werd ons uitgelegd wat er allemaal te doen was en we kregen een plattegrond mee. De geuren van BBQ kwamen ons tegemoet en er heerste een gezellige drukte van lachende mensen. Kinderen hadden het naar hun zin, ze konden dan ook aan veel verschillende workshops deelnemen. Van zelf theemaken en clafoutis bakken tot hoelahoepen, jongleren in een circus en tekenen, dagboek maken of gewoon zweven in de zweefmolen. Daar heerste een jolige stemming.
Het decor was prachtig, de camping was bezet door authentieke campers met dito interieurs. Een aardigheid om te zien, op sommige plekken waande je je terug in de tijd, ergens eind zestiger jaren, begin zeventiger. Hippietijd! Het grappige was dat mijn moeder zich er helemaal niet in herkende, tja mam, jij was ook geen Hippie? Toch?


In ieder geval hebben wij ons vermaakt en genoten van de heerlijke ontspannen sfeer. Complimenten voor de organisatie, volgens mij heeft eenieder het naar z'n zin gehad.





5 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, het is een voor mij totaal onbekend festival, maar het ziet er sfeervol en gezellig uit! Mijn dochter zou juist zeggen: "echt wat voor jou, mam"!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie collage heb je ervan gemaakt, het was ook wel helemaal SNOR in deze gezellige, leuke, fraaie omgeving!

    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik kende dit helemaal niet. Lijkt mij ook wel wat, ik ga het onthouden en voor volgend jaar (is het dan weer?) in de gaten houden.
    Jullie hebben zo te zien en horen in ieder geval een heel leuke dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig verslag van een leuke dag! Ik hoop dat er volgend jaar weer een snor/yvestown festival komt. Dan ga ik er zeker ook eens kijken. Het lijkt me heel erg leuk om heen te gaan. Heerlijk om je foto-collage uitgebreid te bekijken :-) En eh, mijn moeder was ook geen hippie hoor ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej Anita, het is zo stilletjes dat ik even kom kijken. Ik zie dat je laatste berichtje van tijdens mijn vakantie is. Wat ziet het er daar nog heerlijk zomers uit. Op de website las ik dat er nu een winter fair is. Ga je weer? Het is dit keer niet in de buurt. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen