Pagina's

zaterdag 14 januari 2012

dag 152 Op stap met Bastiaan

Gisterenavond laat het bed in. Niet vanwege het concert, dat was namelijk niet helemaal onze smaak. Erg zwaar en helemaal tegen onze principes in zijn we in de pauze naar huis gegaan... Thuis nog naar 'The voice of Holland' gekeken! Tja, en toen was het plotseling al half een en vanmorgen pas half negen. Bastiaan was toen ook pas wakker, dus hij heeft z'n uurtjes wel gemaakt. De standaard vraag iedere morgen: "Mama moeten we vandaag ergens naartoe?" En aangezien het weekend is, moest ik dus toegeven dat ik boodschappen moest doen. En wat schetste mijn verbazing, hij zei heel vrolijk dat ie wel met me meewilde gaan... Dus mocht ie van mij kiezen waarheen, Tiel of Rhenen? Wat is het dichtst bij? Dat is om het even... OK, dan wilde hij wel naar Rhenen. Dus ik heb op m'n gemak met zoonlief ingekocht. Alhoewel we voor het brood behoorlijk laat waren, de winkel was bijna leeg! Maar hij was hartstikke lief. Uiteraard mocht hij in de in de natuurwinkel snoepgoed voor z'n trommeltje uitkiezen, dus dat viel goed in de smaak. Hij ging zowaar een kledingzaak mee naar binnen, maar ik heb het lot maar niet getart door ook nog iets te gaan passen, dat doe ik dan wel een keertje alleen. 


Vanmiddag ook al een beginnetje gemaakt van weer een groter geheel vierkantjes. Dus morgen komt er weer een overzicht.


2 opmerkingen:

  1. Heb je andere stof nu voor je lapjes Anita? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is inmiddels de 3e variatie op wit. Is wel kwetsbaarder voor haakjes aan m'n vingers ;-)

      Verwijderen