Pagina's

woensdag 10 april 2013

Nog tegoed

Alweer een tijdje geleden had ik deze stofjes gekocht. Voor haar heb een tas gemaakt van één van deze stofjes, aan twee kanten te gebruiken.



Ook ben ik bezig met een meisjestasje, maar dat laat ik nog niet zien, want degene die het krijgt leest mijn blog ;-) Maar het is bijna af! 

Tja en dan ben ik onvrijwillig begonnen aan een soort voorjaarsschoonmaak... aangezien de mieren onze keuken hebben belaagd. Alle etenswaren eruit, sopje erdoor en morgen komt de meneer die een middeltje heeft. Het is al het 4e jaar dat we mieren kolonnen mogen begroeten. In het begin was ik er behoorlijk panisch onder, dat als ik iets pakte er net een paar mieren wegliepen. Ik kan ze goed zien, maar m'n keuken is mijn domein. Helaas heeft ons huis geen kruipruimte, maar wel vloerverwarming, dus al vanaf eind januari lopen er zo af en toe mieren. Maar nu ze met kolonnen tegelijk door m'n kastjes, afwasmachine en koelkast marcheren heb ik toch maar hulp ingeschakeld. 

Verder vanmorgen vriendinnetje op theevisite gehad, die ook wat te klein geworden kleertjes van Bastiaan heeft meegenomen voor haar zoontje. Dat ruimt lekker op. 

3 opmerkingen:

  1. Mooie tas, leuk met het oranje accent.
    Hopelijk worden je mieren definitief verjaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie weer, en wat die mieren betreft
    eruit jullie!!! Hoop dat het helpt als ze morgen komen...

    Tot van het weekend XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tas die op dit moment op mijn paspop in de huiskamer pronkt :) Zodra het zonnetje schijnt en ik er met de meiden op uit ga gaat deze met ons mee, heb er nu al zin in :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen