Pagina's

maandag 26 maart 2012

dag 224 Maansikkeltje

Hebben jullie gisteren de maan ook gezien? Zo'n lief klein maansikkeltje. Wat een heerlijk weekend hebben we gehad en vandaag was ook alweer zo'n lekkere dag. Vanmiddag heb ik maar eens de hogedrukspuit ter hand genomen en een gedeelte van het terras schoongespoten. Want het is toch wel lekkerder om op een schoon terras te zitten ;-) Toen ik Bastiaan uit school heb gehaald, hebben we samen een softijsje gegeten... jammie 't leek wel zomer en het is ook lang licht, tjonge een goed begin van de week.


5 opmerkingen:

  1. Ja de maan was gisteren helder en prachtig en idd wat boffen dit weertje heerlijk volgens mij was iedereen er ook wel aan toe, mens en dier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, na je schattige hartjes is dit wel een klein sneu exemplaartje.
    Maar inderdaad, wel een sikkel :-)

    Wanneer komen de narcissen en/of krokussen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, je hebt helemaal gelijk, gisteren had ik niet zoveel inspiratie... de narcis en krokus zijn al aan bod geweest, maar de tulp komt er zeker nog aan.

      groetjes,
      Anita

      Verwijderen
  3. Prachtig Anita. Ik heb hem niet gezien, maar zie nu hoe hij eruit zag. Prima dus. Je fiets-lapje vind ik geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de maan gemist, maar dit is een mooie.
    Geniet nog van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen