Pagina's

maandag 19 november 2012

Foto album



Via het lezen van blogs die ik volg kwam ik op deze leuke give away http://jeanineshobby.blogspot.nl/2012/11/give-away.html?showComment=1353336970947#c8176079355788396785
 Ik ga deze blog dan ook volgen, want zelf een foto album maken is natuurlijk helemaal leuk en origineel.

Met dit mistige herfstweer is het sowieso leuk om lekker binnen bezig te zijn. Koken doen we vanavond niet, want in het weekend heb ik een enorme pan snert gemaakt en die smaakt de volgende dag eigenlijk nog lekkerder. Uiteraard eten we de soep met roggebrood belegd met katenspek of belegd met het vlees uit de soep. Daarna een pannenkoek (volgens Brabants gebruik) ... wie er hierna nog trek heeft is een grote jongen!








4 opmerkingen:

  1. Ik krijg zo honger als ik jouw berichtje lees... Bedankt voor de reclame. Waarschijnlijk is er toch iets misgelopen, want ik zie je niet verschijnen als volger. Kijk je even na? Anders kan ik je morgen niet in de loting steken.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Jeanine,
      Als het goed is, dan moet het nu gelukt zijn. Heb een foto met appels erop ;-)
      groetjes,
      Anita

      Verwijderen
    2. Ja hoor! Ik zie je. En welkom als volger op mijn blog. Ik ga hier zeker bij jou ook eens rondkijken in de loop van de week...

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen