Pagina's

zondag 1 december 2013

Photochallenge # 11

Heerlijk, zondag en niets hoeft! De hele week gerend van hot naar her en als ik dan thuis was, dan hier weer verplichtingen. We zijn druk met het voorbereiden van de verbouwing van de badkamer. Daarnaast lopen er nog allerlei zaken op Bastiaans school waarbij ik betrokken ben als MR voorzitter. Dus ik had even het gevoel dat alles doorliep en ik dat van een afstandje bekeek... Dat uitte zich dan ook direct in slecht slapen en overal pijn. Tja, luisteren naar mijn lichaam is niet altijd mijn sterkste kant! Gelukkig vandaag dus even rust, voordat de nieuwe volle week zich aandient. Lang leve internet, zodat ik niet de stad in hoefde om de Sint-inkopen te doen. Het was bovendien ook nog eens voordeliger. Hopelijk later in de decembermaand wel tijd om gewoon gezellig een stad in te lopen zonder de druk van 'het moeten vinden' te hebben. 

Wel onderstaande foto's voor de photochallenge gemaakt. 

vogelperspectief

dagelijkse gewoonte

liefde 

dichtbij


4 opmerkingen:

  1. Mooie reeks weer!! Valt me wel op dat er veel challengers aan de muesli zijn, ik ook al, haha! Succes met je badkamer, dat is altijd zoveel werk om het alleen al uit te zoeken. En met de rest van de drukte. Vergeet niet ook nog wat te genieten! En idd goed naar jezelf te blijven luisteren, snap precies wat je bedoelt... ook 1 van mijn valkuilen. Fijne week en Sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je de photochallenge zo goed bijhoudt. Geweldige foto van Caspertje :) Minder fijn dat je tegen de beperkingen van tijd en van jezelf aanloopt. Wel herkenbaar trouwens... Sterkte en hopelijk vind je binnekort weer wat meer rust.

    Fijne week, liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's voor de photochallenge.
    Hopelijk ga je een rustiger weekje tegemoet.
    Fijne maandag,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh...wat zijn ze allemaal leuk...en liefde is....ja om op te vr.....
    uhm...om op te snoepen.

    BeantwoordenVerwijderen