Pagina's

woensdag 25 juni 2014

De kleine verleiding

Vanmorgen vond ik dat na het voltooien van mijn werkstuk een ritje naar de kringloopwinkel mocht maken. Nu is dit een zeer commerciële winkel, maar ze hebben het leuke extra, dat wanneer er producten 'over de datum' zijn, je deze dan voor de helft van de prijs mag meenemen. Kijk en dan wordt het weer interessant... Lekker speuren! Zo heb ik vanmorgen 3 spellen/puzzels voor de prijs van 2 gescoord en dan ook nog eens voor de helft. Zo nostalgisch, wie weet wat ik er ooit nog mee ga doen, voor nu vind ik ze gewoon mooi om naar te kijken. Let wel de Hans & Grietje puzzel is op hout. De retro kussensloop is perfect voor in de hondenmand. En de 2 prikborden, tja, die zijn altijd welkom. Kan ik mooi m'n kaarten/foto's op prikken of inspiratieborden van maken. Het blauwwitte potje vond ik gewoon lief en kostte maar €0,30. Ach lekker 2 uurtjes op stap geweest, nog een bekende tegengekomen en nu lekker aan de koffie. Vanmiddag mag ik weer aan het werk.


Wat ga jij doen vandaag?

1 opmerking:

  1. Goed bezig Anita. Fijn te lezen dat het goed gaat met je studie. Wat een mooie spullen heb je gevonden. Dat blauwwitte potje vond ik laatst ook bij de kringloop. Erg leuk als vaasje! Fijne avond nog.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen