Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Sneak preview

Al vanaf vorige week woensdag ben ik druk met een werkstuk voor m'n opleiding. Natuurlijk kan ik het nog niet vertellen, maar ik kan wel al iets laten zien ;-)


Herkennen jullie het paddestoeltje van vroeger? Oh wat heb ik wat af gepunnikt. Op school werd hierin nog echt lesgegeven. Handwerkles wordt er allang niet meer gegeven op school, soms wel jammer. Hoewel de nieuwste rage bij de jeugd geïnspireerd is op het ouderwetse punniken ;-)


Het meest rechtse bandje lijkt het meest op een gepunnikt bandje. Bastiaan is er ook al zoet mee. Bandjes maken en ruilen met vriendjes in z'n klas. 

Zondag volgt het complete werkstuk, wens me maar succes met de presentatie a.s. zaterdag.

Tot dan.







1 opmerking:

  1. Oh spannend ben benieuwd wat je gaat maken...
    En die bandjes dat blijft wel even een rage hihi

    Ps. ik had hier een punnikmolen dat gaat supersnel...maar nu te laat neem ik aan!

    Liefs Santje XXX

    BeantwoordenVerwijderen