Pagina's

zondag 3 juni 2012

dag 295 Aflevering schilderij

Vanmorgen in aller vroegte opgestaan en op weg naar Duitsland om mijn schilderij te gaan afleveren. Spannend! Wat zouden ze ervan vinden? Op de afgesproken tijd kwam ik aan en hebben we samen het schilderij op de juiste plek gehangen. Gelukkig vonden ze het heeeel mooi, pfff dat was zo fijn om te horen. Samen koffie gedronken met een heerlijk gebakje erbij. Even kunnen praten over 'Gott und die Welt' en daarna de terugreis aanvaard. Naar huis gaat het altijd sneller, maar alleen is het toch een lange rit! Nu ik thuis ben, merk ik hoe moe ik ben. Lekker in een warme outfit een beetje rommelen, het weer is  plotseling zo omgeslagen van zonnig naar alleen maar regen vandaag! Dat wordt vanavond dus weer geen latertje ;-)



En dit is het doek waar het om gaat, 1,80 x 1,20 in gemengde techniek! 
De kleuren zijn op de foto niet zo sprankelend als in het echt.

3 opmerkingen:

  1. Grappig hoe langer je kijkt hoe meer je in het schilderij ziet....Had je een beetje zicht op de weg met al die buien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het heeft inderdaad de hele weg geregend, maar gelukkig niet al te hard!
      Er is idd veel te zien in het schilderij ;-)

      Verwijderen
  2. Ohhhh... prachtig Anita! Een schildering, waar je uren naar kunt kijken en van kunt genieten! Complimenten, wat een beauty!! Rust maar lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen