Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

dag 311 Koffie

Vanmorgen met een goede vriend koffiegedronken en over 'Gott und die Welt' gesproken. Het zonnetje scheen en we zaten op het enige zonnige plekje op het terras van 'Den Engel' http://www.engelrestaurant.nl/  Wederom gezellig!

Vanmiddag een vaderdag cadeautje geruild, ik was al te voorbarig met de maat geweest ;-) Maar ik kreeg zomaar m'n geld terug en dat is altijd fijn. Toen Bastiaan uit school kwam hebben we samen nog even boodschappen gedaan en tot zijn grote vreugde kreeg hij een hele arm 'geluksvogels'!!! Thuisgekomen werden ze keurig geteld en in een schoenendoos bewaard. 'Mama heb je voor zoveel centjes boodschappen gedaan?' 'Nee schat, het Nederlands elftal speelt niet meer mee met het EK'. 'Wanneer mogen ze dan weer meespelen?' 'Als alles goed gaat over 2 jaar als het WK is?' Hopelijk heb ik dat goed gezegd als voetballeek. In ieder geval een lekker dagje met meer zon dan voorspeld was.


Casper geniet ook heerlijk van het zonnetje!





4 opmerkingen:

  1. Das een geluk bij een ongeluk, die vogeltjes. Bij Albert krijg je nog steeds keurig 1 pakje ipv meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt weer als een heerlijke dag. Hier was ie iets minder met een buikgriepje onder de leden...

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de MCD krijg je ook stapels stickers alleen ik hoef ze niet meer wat een ramp om die van je raam te krijgen haha. Maar je hebt niks verkeerds gezegd wat oeranje betreft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest even googelen op "geluksvogels", maar wat zijn ze foeilelijk.
    Mijn dochter zag Cocu als assistent van van Marwijk en kon zich herinneren dat ze die als popje had gekregen toen hij destijds in het Oranjeteam speelde. Die popjes moeten ook nog ergens in een (doos) zitten.

    BeantwoordenVerwijderen