Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Photochallenge # 4

Tussen m'n foto's van Brussel zat ook deze, het leek me wel een mooie voor diagonaal. Het zijn de kabels van de tram. 


Verder heb ik vandaag weer iets uitgewerkt voor de werkbespreking van a.s. zaterdag. Het lukte vanmorgen goed, vanmiddag is er niet zoveel uit m'n handen gekomen. Vanavond is er een ouderavond op Bastiaan's school, dus morgen pas weer verder met werkstuk. De werkstukken zal ik zondag presenteren, met het eventuele commentaar erbij. Spannend!




3 opmerkingen:

  1. Wauw, deze vind ik supermooi! Ik houd wel van dit soort foto's! Doet me denken aan de westkust van de V.S., daar loopt ook alles bovengrond, een wirwar aan kabels etc., levert mooie plaatjes op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer een prachtige foto! Idd mooi geluk!

    BeantwoordenVerwijderen