Pagina's

zondag 16 februari 2014

Werkbespreking nummer 2

Zaterdag 15 februari was het dan zover, de tweede werkbespreking op de Nieuwe Akademie. Dit keer was ik als eerste aan de beurt, zo kon ik van tevoren m'n werk al aan de muur hangen om te presenteren. Aangezien ik dit keer grote inkttekeningen gemaakt had (voornamelijk naakten), waren er 2 muren behangen. Met de opmerkingen kan ik weer aan de slag voor volgend werk.
Over het algemeen werden er weer dezelfde soort opmerkingen voor iedereen gemaakt: goed bezig, maar laat nog meer experimenten zien, je werk hoeft niet 'af' te zijn, laat het proces zien etc. etc.!!! Een lange dag dus weer, maar weer veel geleerd. Hieronder een deel van de werkstukken van zowel de eerste - als de tweede jaars studenten ;-) Oja, rechtsonder in het hoekje zijn mijn tekeningen.




3 opmerkingen:

  1. Via via ben ik op je blog beland. Wat maak je mooie dingen zeg. Interessant om te lezen hoe je zoektocht verloopt. Succes met maken van nog veel meer mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En heel knap gedaan! Wat een diversiteit aan werkstukken, erg leuk om naar te kijken. Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen