Pagina's

zondag 6 mei 2012

dag 267 Nog 99

Nog 99 lapjes en dan zit mijn project erop. Dat is nog ruim 3 maanden en ik heb nog geen idee hoe de deken er uiteindelijk uit gaat zien. Wel heb ik al verschillende stoffen voor de tussenstroken gevonden, o.a. het wiegenstofje van mijn man ;-)


Vandaag een zeer ontspannen dag gehad. Vanmiddag een wandeling met de hond gemaakt, waarbij hij een stuk los mocht lopen... en wonderwel luisterde hij ook nog. Je zag 'm lekker struinen tussen de fruitbomen door en in het bos ieder blaadje en holletje besnuffelen. Helemaal in z'n element liep ie te rennen. 




Ook Bastiaan had het naar z'n zin. Hij vertelde hele verhalen over de bomen in het bos, dat er onzichtbare paadjes waren en ieder paadje weer een andere magische naam. Hij is helemaal in de ban van tovenaars, heksen, magie etc. en z'n feestje krijgt ook dat thema, dus ik heb 'm lekker laten kletsen en misschien dat ik hiermee wat kan verzinnen voor z'n feestje. Het grappige is, dat we vorig jaar een piratenfeestje hadden met een schat die moest worden gezocht en nu wil hij ook weer een schat zoeken en hij beschreef hoe die eruit moest zien en dat er dan 'weer' lekkere snoepjes en drankjes in moesten zitten. Zo leuk, dus daar gaan we maar 'ns voor zitten, gelukkig helpt m'n zusje met de uitvoering. Zij opperde al om een 'heksenbezem' te regelen waarmee ze dan spelletjes kunnen doen. 



2 opmerkingen:

  1. Leuk thema.....lekker heksensoep brouwen met bijvoorbeeld brandnetels, jummie wat paardenbloembloemblaadjes als garnering doet het bij kids altijd goed zo'n zelf gebrouwen soepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal een leuk heksenfeestje worden, mooi die fantasie en mooie lapjes.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen