Pagina's

maandag 7 mei 2012

dag 268 Tovenaar

Vandaag hebben Bastiaan en ik plannen gemaakt voor z'n feestje. Een tovenaarscape en toverstaf gekocht, foto gemaakt voor z'n uitnodiging, die hij vervolgens heeft geknutseld. Hij bleef maar praten over heksensoep en welke ingrediënten erin zouden moeten. Dus voor 23 mei ben ik nog op zoek naar een grote ketel aan een driepoot waar ik heksensoep in kan maken. Ook hebben we een filmpje gevonden van hoe je zelf een lava lamp maakt, erg leuk voor de kids. M'n buurvrouw had ook nog een hele doos met allemaal spullen voor het thema, een paar zogenaamde opgezette ratten, een heks op een bezem, een vleermuizenlamp etc.
Het begint er al helemaal op te lijken. 



Maar hebben jullie ook die mooie volle maan gezien gisteravond?








3 opmerkingen:

  1. Och, wat een prachtige foto van je grote zoon :)! Echt heel feestelijk, leuk!! Helaas heb ik de maan gemist, fijn om hem toch nog even bij jou terug te zien, mooie foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je er een feest van voor je zoon. Enig. Dat partijtje zal hij zich lang herinneren. Mijn oudste heeft het ook nog altijd over zijn "Harry Potter" feestje. Een heksenketel heb ik helaas niet voor je. Misschien bij de kringloop. Ik zal hier ook eens kijken. Is hij echt op de 23e jarig?
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Wieke,
      Spannend he? Nee, hij is dinsdag 15 mei jarig. Voor de heksenketel ga ik inderdaad nog eens bij de kringloop kijken.
      Danke je.
      groetjes,

      Verwijderen