Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

Stoelenproject - mobilé

Zaterdag dan eindelijk ons stoelenproject afgerond met het complete groepje! Het object is uiteindelijk een soort mobilé geworden. De blauwe strook is de verbinding tussen de elementen.

Het andere groepje had een soort 'insect' gemaakt. Ook zij hadden best wel uitgesproken stoelelementen en hebben deze erg leuk gebruikt.


Zondagnacht ben ik bij de huisartsenpost beland, nadat ik al een uur hevige buikkramp had. Dus om 4:15 uur stonden we daar, althans, ik stond voorover gebogen, Bastiaan was er ook bij, we konden hem natuurlijk niet alleen thuis laten. Het gekke was dat de arts niets concreets kon vinden en nadat ik had overgegeven nam de pijn af. Gelukkig maar, weet alleen nog steeds niet wat het geweest kan zijn. Misschien voedselvergiftiging, maar ik kan me niet herinneren iets raars gegeten te hebben. Nu maar hopen dat ik het niet terug krijg.
Maandag dus een beetje rare dag, leeg gevoel en licht in m'n hoofd. Er is dus ook niet veel uit m'n handen gekomen, juist nu ik het hartstikke druk heb met de voorbereidingen voor de Kunstroute. Maar ik ben al lang blij dat ik geen blindedarmontsteking had...


1 opmerking:

  1. Heel gaaf jullie mobilé van stoelen!!! En och jee, wat naar dat je je zo beroerd hebt gevoeld. Ik hoop met je mee dat je het niet meer terugkrijgt.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen