Pagina's

zondag 12 mei 2013

Waar blijft de tijd?

Alweer een week voorbij, waar ik eindelijk begon met een nieuw schilderij. Inspiratie had ik niet, dus maar gewoon m'n schilderkloffie aan en beginnen. En verhip het lukte me ook nog! Aan het eind van de dag had ik één groot doek af, 6 kleintjes gestart en een opzetje voor meer. 


Ook heb ik een leuke brainstorm sessie gehad met een mede exposante. Zij woont en werkt in Beusichem, waar ik 1 & 2 juni exposeer tijdens de Open atelierroute Buren B!zonder. Daar is een mooi persberichtje uitgerold, nadat we de acties bij elkaar hadden geregeld. Zo is er bij haar op zondagmorgen een celliste die de cello suites van Bach speelt. Rond enen zingt er een koor in de muziekkoepel en de rest van de middag is er muziek te horen van de Rock bands uit Beusichem en op vertoon van de Buren B!zonder folder krijgt men 10% korting bij Café de Blusser, tegenover de kerktoren waar ik sta met m'n schilderijen en een collega met keramiek. 

Woensdag geluncht met  een vriendin en 's avonds Bastiaan bij opa en oma opgehaald. Samen een  lekker Hollands potje gegeten en met een tevreden kind naar huis. Donderdag was onze trouwdag en kreeg ik 7 prachtige rode rozen, voor ieder jaar samen. 's Avonds met z'n drietjes gegeten in de buurt. Bastiaan heeft lekker meegegeten, behalve dat groene spul (zeekraal) vond ie toch wel een beetje zout... 

Gisteren een surprise party bij vrienden in Amsterdam. Dat was erg gezellig en Bastiaan heeft gezellig gespeeld met hun dochtertje en samen hebben ze marshmallows warm gemaakt boven de BBQ... een feestje dus.


Vanmorgen werd ik verwend met prachtige zelfgemaakte moederdagcadeautjes. Een beplakt glazen potje, waar een lampje inpast en een 'paperclip' ketting. Deze heb ik uiteraard de hele dag gedragen. Zo leuk!


We hebben heel gezellig gebruncht met m'n nichtje en haar man en zoontje. Een super leuke locatie in Brabant, een echte aanrader. Herberg de Brabantse Kluis Na het eten hebben we nog een wandelingetje gemaakt, daarbij kwamen we een aantal zusters tegen, die daar wonen in het naastliggende klooster. Ook konen de mannetjes koeien en kalfjes bewonderen.

En zo is er dus alweer een week voorbij!

4 opmerkingen:

  1. Fijne momenten! Wat lief die ketting :)

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. superleuk dat je mee doet aan de paperswap! Zie je envelop wel verschijnen op de deurmat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeau, met liefde gemaakt :))

    Liefs Santje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lieve Anita,

    De laatste weken komt steeds jouw gemaakte vogeltje 'langs gevlogen' op Nora's kamertje en dan moet ik aan je denken. Ik hoop weer intensiever te bloggen en blogjes te lezen, want dat heb ik enorm gemist de laatste tijd. Daarom ook besloten Craftology even op een lager pitje te gaan zetten, want het ging iets te snel.

    Ik heb even opgezocht hoe lang het rijden is naar je expositie, en het is voor mij een uur. Ik houd het even in gedachten om te komen. Maar zal maar even niks beloven ;-)

    Wat een práchtige ketting kreeg je, heeft vast lekker in je nek gekriebelt :-)

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen dat Hippie in Nora's kamertje woont ;-)

      Ik kan me voorstellen dat het lastig is om de tijd te verdelen, ook ik heb daar soms moeite mee. Waarom zitten er maar 24 uur in een dag? Met name in de aterlierroute en school gaat meer tijd zitten dan ik dacht en dan gaat natuurlijk in huis ook gewoon alles door... De zondagmiddag spelen er vanaf 14:00 uur rockbands in de muziekkoepel naast mijn expositie, ben heel benieuwd hoe dat zal zijn. Het zou leuk zijn als je komt, maar als het niet lukt snap ik dat ook.

      De ketting was errug gaaf en hij kriebelde inderdaad een beetje.

      liefs,
      Anita

      Verwijderen