Pagina's

zondag 15 april 2012

dag 244 Feestjes


Vandaag weer een overzicht van 16 lapjes! Inmiddels heb ik al een aantal overzichtslappen en ik zou al een begin kunnen maken om deze ook aan elkaar te maken, maar ik weet nog niet zeker hoe ik het ga doen. Wellicht ga ik de wiegenstof erin verwerken, of een effen witte stof. Wordt vervolgd.

Magnolia nog in de knop!

Appelbloesem in de knop!



Uitgebloeide tulp!

Gisterenavond hadden we een feestje van een vriend in de midlifecrisis ;-) Hij had om tips en spreuken gevraagd, waarover we dan konden filosoferen... Dus hadden René en ik tijdens het eten een hele stapel post-it's gemaakt met spreuken als: 'Geniet nooit met mate', 'Het glas is niet halfleeg, maar halfvol', 'Lieg nooit tegen jezelf' etc. Dit werd met veel enthousiasme ontvangen en in de loop van de avond werd de hele deur beplakt met spreuken van andere gasten. 
Vandaag hadden we ook nog een feestje van vrienden, dus genoeg taart en wijn gezien ;-)




3 opmerkingen:

  1. Hoi Aniet, die lapjesdeken wordt volgens mij prachtig. Dit stukje is al een kunstwerkje op zich. Echt heel mooi!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier een raw-food-truffelfeestje en ik zit nog stees aan de wijn, lekker nagenieten en wat wordt je deken moooooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief zo, om je lapjes zo weer bij elkaar te zien! Mooie foto's van die knoppen, prachtig!! En dan vandaag maar lekker bijkomen van al je feestjes ;)!!

    BeantwoordenVerwijderen