Pagina's

dinsdag 24 april 2012

dag 253 Inspiratieloos

Vandaag was dan zo'n inspiratieloze dag. Heb vanmorgen het schilderij van de koningin opgehaald uit het gemeentehuis, want dat mag ik in Rhenen ophangen in de etalage van een modezaak... wie weet ziet iemand het? 
Verder niet zoveel uitgevoerd, behalve een strijkwas, maar soms heb je dat. 
Verder hadden we een brief in de bus van de gemeente, dat onze weg deze week niet meer wordt geasfalteerd, omdat de temperaturen te laag zijn en teveel wind!!! Jemig, 't is bijna 15 graden en dat is volgens mij de ideale asfalteer temperatuur, bovendien waait het nauwelijks. Maarja, ze zullen wel een belangrijkere klus gehad hebben dan zo'n achterafweggetje!!! Gelukkig kunnen we nu weer wel bij ons huis komen met de auto. 
Er staat nu een oranje groente schotel in de oven met pompoen, wortel, zoete aardappel en ui! Lekker eten biedt altijd troost ;-)


4 opmerkingen:

  1. En als de schotel smaakt dan maandag weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees toch een heel inspirerend dagje. "Vandaag was toch zo'n inspirerende dag. Ben vanmorgen op stap geweest met de koningin. Echt waar, onze koningin. Ik ontmoete haar in het gemeentehuis en ik werd persoonlijk gevraagd om haar naar Rheenen te rijden, naar een modezaak, alwaar zij mag hangen in de etalage. Heel Rheenen loopt komend weekend uit om naar haar te kijken. En aan dit fantastische evenement heb ik een belangrijke bijdrage geleverd. Naast alle dagelijkse klussen heb ik ook nog de strijkwas gedaan. Tjonge, wat een klus. En tijdens het strijken floot ik een liedje van Brigitte Kaandorp over mijn inspirerende leven.
    Oh ja, nog die brief van de gemeente. Ons asfalt voor de weg is zo belangrijk voor de gemeente. Ze willen pas asfalteren bij de juiste omstandigheden. Tjonge, ik was even vergeten hoe belangrijk ik als inwoner van gemeente ben. En het heeft vast te maken met mijn persoonlijke band met de koningin. Ze waren helaas vergeten te melden dat mij ook een oranje tapijt was toegezegd om onze oprit en toegang naar het huis de komende week veilig te stellen. En om al deze bijzondere gebeurtenissen te vieren heb ik in stijl gekookt; een oranje groente schotel met pompoen, wortel, zoete aardappel en ui! Het staat in de oven te pruttelen. Ik durf te wedden dat de koningin en burgemeester spijt hebben dat ze niet even langs zijn gekomen."
    Nou, ik wil graag een handtekening van je, Anita! Groeten, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Wieke, dank voor je leuke verhaal, zo had ik het nog niet bekeken! ;-)

      Verwijderen
  3. Leuk om je verhaal zo van twee kanten te lezen.
    Portret van de koningin in de etalage, dat kan toch niet iedereen zeggen ;)
    Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen