Pagina's

maandag 4 maart 2013

Alweer maart

Wordt het dan stiekem eindelijk lente? Vandaag leek het er in ieder geval een beetje op. Een mager zonnetje, 8 graden, ik klaag niet hoor. Zeker niet nadat ik afgelopen weekend behoorlijk in de watten ben gelegd door m'n lief. M'n verjaardagscadeau hebben we beleefd, samen het weekend even weg. Laten verwennen en heerlijk gegeten en gedronken. Dit keer geen bob-arrangement voor mij, omdat we bleven slapen en dus hoefde ik niet te rijden... maar achteraf gezien had ik beter de bob kunnen zijn, want dan is zo'n arrangement bij een 5-gangen menu wel erg veel... We hebben er zo van genoten dat het niet in me op is gekomen er foto's van te maken, behalve het toetje, toen dacht ik eraan. Eigenlijk omdat er achter ons een stel zat die telkens met hun telefoontjes in de weer waren om de rest van de wereld te laten weten wat ze aan het doen waren. Enfin, dus hierbij een foto van het toetje!
Het zijn allerlei structuren van mandarijn met een sorbet van bloementhee ijs. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten