Pagina's

dinsdag 28 augustus 2012

dag 362 - donderdag 9 augustus - Thuisdagje

Vandaag eens geen afspraken maar gewoon thuis lekker bijgekomen en in m'n atelier gekeuteld. Het is namelijk nog steeds niet opgeruimd en heb ik nog steeds geen werktafel cq kastje aangeschaft. Wel veel ideeën, wel al het een en ander gevonden, maar nog niet gekocht. Dus nu eerst maar weer die berg papieren doorspitten, kaarten, leuke folders, foto's enz. Dan komt er vanzelf wel ruimte en kan ik me ook voorstellen hoe het moet gaan worden. Dat betekent natuurlijk niet dat ik niet meer Marktplaats afstruin naar leuke meubels... want daar ben ik altijd voor in. Met in m'n achterhoofd deze dan op te knappen... maar ik moet elke keer van manlief horen dat er nog het een en ander staat wat opgeknapt dient te worden... hoezo???
Bij het opruimen kwam ik deze Spaanse schone tegen, is vast en zeker al ouder dan 35 jaar en ze loenst een beetje ;-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten