Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

dag 359 - maandag 6 augustus - Eerste jurkjes

Vandaag was ik bij m'n moeder en we spraken over mijn project. Ik vertelde dat ik het hemeltje, wat bij René boven z'n ledikantje hing, ging gebruiken tussen de lapjes. Ooh, zei ze, maar ik heb ook nog jouw eerste jurkjes en die zijn ook wit... Dus wij de kelder in, doos opengemaakt en daar kwamen de schatten! Eerste schoentjes, lakentjes, jurkjes van mij en m'n zusjes. De eerste 2 witte heb ik meegenomen en uitgewassen. Helaas worden ze niet meer spierwit en ik vind ze te mooi om in m'n deken te gaan gebruiken, maar ik wil ze wel laten zien.




3 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je ze niet verknipt, zou zonde zijn, al is het nog zo'n mooi project. Ze zijn schattig, leuk dat ze te voorschijn kwamen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat je nog 1 week project hebt, aftellen !
    groetjes prisilla

    BeantwoordenVerwijderen