Pagina's

donderdag 15 maart 2012

dag 213 Rokjesdag

1995

Vandaag was het 18 graden en uitgeroepen tot rokjesdag! 
Met dit prachtige weer kon je in theorie buiten lopen met een rokje en blote benen... 
Ik kon alleen bovenstaande foto vinden van mezelf in een rokje met blote benen... 

Hier in de Betuwe heb ik ook geen dames gespot met blote benen en een rokje... dus ik denk dat het grote aantal rokjes zich toch heeft beperkt tot de grote steden, waar jonge meiden even blij waren verlost te zijn van maillots en leggings. 


4 opmerkingen:

  1. nou in de wind was het best nog fris voor een rokje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrr, vond het voor blote benen toch ook nog beetje te koud...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, wat vreselijk leuk, dan heb ik - onbewust - meegedaan! Ik was in de moestuin aan het werk, en omdat het daar zo warm was, heb ik mijn legging uitgedaan en ben ik in blote benen onder mijn tuniek gaan werken...! Leuke foto ook van jou, zo lekker bruin, heerlijk zomers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet alleen in steden dus, maar ook in moestuintjes.

    BeantwoordenVerwijderen