Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Buiten wit, binnen gezellig

Oeps wat was het stil vanmorgen... ook geen wekker gehoord... en plotseling was het al kwart voor 8 en er lag een dik pak sneeuw! Tja, alles op dubbele snelheid en toch
naar de markt geweest met een vriendin. Al gelezen met de kids op school. Thuisgekomen lagen de Flow en Linda in de brievenbus. Lekker kopje thee erbij en mij hoor je niet meer totdat ik Bastiaan moet ophalen. Heerlijk!




Oja, ik doe ook mee aan een 'wedstrijd' om het portret van Beatrix in de tentoonstelling op Palies het Loo mee te laten doen. Zie mijn portret voor deelname tentoonstelling Paleis het Loo Beatrix. Voor a.s. zaterdag hoor ik of ik mag meedoen... Maar ik zag dat er al een aantal dezelfde afbeeldingen zijn ingestuurd, toch leuk!




2 opmerkingen:

  1. Hee dat is leuk zeg! Even duimen dus of je erbij zit.
    Wat een toffe foto is dat met die fiets, weet niet waarom, maar sprak mij meteen aan :-)

    Liefs,
    Bianca
    (die nu ook de Flow gaat lezen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, toen ik er over hoorde, dacht ik nog aan jou.
    Geen Flow, maar nog een aantal blogjes, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen