Pagina's

woensdag 23 januari 2013

Hotpants

Van oude broeken van Bastiaan maakte ik al rokjes, maar nu dacht ik dat het leuk zou zijn een hotpants te maken. Het meisje die deze hotpants krijgt is hip en draagt meestal felle kleurtjes. Dus ik hoop dat dit exemplaar in de smaak zal vallen. De omslag met een panter motief is kek en verder heb ik rode details verwerkt op de achterzak een glitter hartje, voor roosjes en rode kraaltjes. Op de foto lijkt het of de pijpjes niet even lang zijn, maar dat zag ik te laat en de foto is in de sneeuw gemaakt... te koud om opnieuw te maken!



Vanavond komt er een vriendin op bezoek die ik al ken sinds de kleuterschooltijd. Zo leuk dat je aan een half woord genoeg hebt, ook al zie je elkaar niet zo vaak. 

5 opmerkingen:

  1. Wat een stoer broekie...leuk joh :-)
    PS, ik heb het vestje af staat op mijn blog!!!

    Liefs Santje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke meidenbroek heb je er van gemaakt.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zeg! Ik heb ook wel eens een etui van een stuk been gezien (echt superleuk versierd ook!) en een tas van een halve broek (de bovenkant). Nu ik jouw vrolijke creatie zie, komt het allemaal weer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig hoe alles zich herhaalt in 'crisis' tijden... In de jaren 70 liep ook iedereen met zo'n tas.

      Verwijderen
  4. Oh wat leuk! Goed idee om te onthouden.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen