Pagina's

zondag 13 januari 2013

21 jaar

In navolging van Lupineke's blog http://lupineke.blogspot.nl/2013/01/jonge-blom.html en de Tante van Tjorven http://detantevantjorven.blogspot.nl/2013/01/21.html#comment-form hierbij ook foto's van mij toen ik 21 lentes jong was.


In die tijd was ik directiesecretaresse bij BP Nutrition en organiseerde o.a. de bedrijfsfeestjes. Rechtsboven vakantiefoto uit Spanje. Let ook op de schoudervullingen en glanzende stof van de blouse, grappig terug te zien.



9 opmerkingen:

  1. Hi hi, wat leuk Anita, zo jong nog!! Je lange haren zijn inmiddels behoorlijk gekortwiekt, maar verder ben je niks veranderd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om daar een collage van te maken! Eind jaren '80, begin jaren '90 mode schat ik zo?

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. 1988, en het is leuk om te zien dat de mode weer terugkomt in een ander jasje!

      Verwijderen
  3. Leuke serie Anita. Ik keek op van je donkere haar had het blond verwacht, maar verder zie ik goed dat jij het bent. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, lekker ding zeg :-)

    Weet je trouwens dat je de linkjes naar anderen ook onzichtbaar kan maken? Je selecteerd de tekst, zoals bijvoorbeeld 'Tante van Tjorven' klikt dan op LINK en daar vul je de link in.
    Dat ziet er dan mooier uit in je blogbericht, je volgers kunnen dan gewoon doorklikken op de blogs waar je naartoe verwijst.

    (mocht het zijn dat je dit als wist...sorry voor mijn wijsneuzengedrag )

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé bedankt voor de tip, ik zie dat inderdaad altijd bij anderen, maar wist niet hoe dit te doen... Enneh je mag altijd een wijsneus zijn hoor ;-) daar houd ik wel van.

      liefs,
      Anita

      Verwijderen