Pagina's

vrijdag 3 februari 2012

dag 172 Winterwonderland

En ja, vandaag is de Koning Winter definitief doorgebroken. Het begon om een uurtje of elf te sneeuwen en de hele middag heeft het aangehouden. Een dik pak sneeuw. Bastiaan en Casper hebben ervan genoten en ik mocht ook meedoen. Mama, harder, harder... en daar 'rende' ik als een 'oud' paard om de slee voort te trekken. Hahaha, ik had me veel te dik aangekleed en dat uitte zich in puffende geluiden. De buurmannetjes waren hun oprit aan het schoonvegen en  moesten lachen, zo'n jong vrouwke die heeft toch een betere conditie??? 





 Maar het is heerlijk sereen buiten. En binnen is het zó licht. Echt supergaaf. Jammer dat we morgen toch op weg moeten, anders zou ik me een heel weekend zo af kunnen sluiten van de buitenwereld. ;-)



1 opmerking:

  1. Dat is het enige leuke van sneeuw: blije kids en dieren en mooie foto's voorderest zeg ik: doeiiiii op naar het voorjaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen