Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

dag 190 Bos

Vandaag zijn we naar het bos geweest. De boys op hun skelters en een lol dat ze hadden. Alhoewel het pad niet altijd even goed begaanbaar was voor hun voertuigen, was het heerlijk buiten. Casper mocht ook mee en hij vond het ook al een feestje. Al die vreemde luchtjes, lekker door de bladeren woelen, wat is het heerlijk om een hond te zijn ;-) Nog een picknick buiten en toen was het weer tijd terug te gaan. De mama's vonden het wel een beetje fris worden, maar het jonge spul heeft daarna nog heerlijk buiten gespeeld.





3 opmerkingen:

  1. Zoowheej nog een picknick ook in de buitenlucht, lekker! En Casper lekker mee wezen struinen...mooi lapje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Anita en het was zeker een heerlijk dagje. Ik wil je bedanken voor de verrassing die ik vandaag met de post kreeg. Ik keek naar de woonplaats en dacht wie ken ik daarvandaan (en waar ligt het überhaupt), maar aan het stofje wist ik meteen dat het van jou moest zijn. Wat een leuk kaartje zat erbij. Echt, Anita, ik ben erg verrast en voel me enorm verwend. Ging meteen m'n zus bellen en zij stelde voor dat we maar eens samen naar verweggistan moesten gaan. Maar, mocht je in Haarlem zijn, laat het dan weten, lijkt me heel gezellig. En mocht je niet in Haarlem hoeven zijn, dan kun je altijd een dagje Haarlem plannen. Lijkt me Top.
    Nou nogmaals dank voor je creativiteit en ik glunder er nog van...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! 't Is van harte gegund. Het lijkt me sowieso een goed idee eens naar Haarlem te komen, zo'n mooie stad en met jou erbij ken ik nu 2 mensen daar! Fijne week nog.

      Verwijderen