Pagina's

maandag 27 februari 2012

dag 196 Buitenlucht

Vanmorgen heb ik een heerlijke wandeling in de Kaapse bossen te Doorn gemaakt met Theo en Casper. Laatstgenoemde vond het geweldig, al die nieuwe luchtjes en holen.
In het koffietentje is ie spontaan in slaap gevallen in z'n mandje ;-)

Thuisgekomen zag ik dat er allemaal mooie bloemetjes uit het gras komen. Helaas weet ik niet wat het zijn, want ik heb niets geplant... restje van het jaar ervoor. Het lijken irissen, maar daarvoor is het toch te vroeg. Een dubbele krokus dan? 
Weet iemand het misschien?



Vandaag heb ik ook nieuwe witte stof gekocht, de huidige stof is volgens mij niet 100% katoen en blijft haken aan m'n handen (winterkloofjes), dus heb ik weer pique katoen gevonden, iets dunner dan de oorspronkelijke beginstof maar wel glad! 
Bij deze vandaag het eerste fantasieborduursel op de nieuwe pique!



3 opmerkingen:

  1. Volgens mij wel een soort iris hoor je hebt ze al die in maart bloeien, een wilder en kleiner soort..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds! Hier kwamen er krokusjes en Sneeuwwitjes...eh sneeuwklokjes dwars door het in de zomer aangelegde gras.. En dát terwijl we vorig jaar de héle tuin hebben omgegraven met een machine.
    Wat is de natuur dan toch lekker eigenwijs hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, het is inderdaad een mini-irisje, schattig zeg! Die heb ik nog nooit hier in het wild gezien, bijzonder! Zo mooi, dat felle blauw, haast onecht...!

    BeantwoordenVerwijderen