Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Paaspost

Vandaag werd ik verrast met Paaspost van de Sierkip. Het pakketje bestond uit 2 vrolijke papieren eitjes voor aan de Paastak, een mooie kaart met een hazenfamilie, labeltjes, knoopjes en de smaragdgroene bloemenknoop waar het allemaal mee begon. Dankjewel Simone, uiteraard laat ik zien wat ik met de bloemenknoop ga doen. 


Vandaag was verder een dag om een beetje bij te komen. Gisteravond werd de bestuursvergadering bij ons gehouden en het was best wel laat geworden. Om 23:00 uur was de vergadering officieel al afgelopen, maar het was erg gezellig. De voorzitter en penningmeester gingen pas na middernacht naar huis. Vanmorgen was ik dus niet zo fit als ik had willen zijn, maar vanmorgen heb ik wel direct de notulen gemaakt, dus die taak zit er alweer op.
Vanavond een aflevering van Mad Men kijken...



5 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd! Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk he, geniet ervan. :))

    Liefs Santje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie post ontving je.
    Ik heb met veel plezier haar bloemen gevolgd.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker leuke paaspost, ik verstuur al jaren geen paaspost meer, ik vergeet het gewoon.Soms stuur ik een paasillustratie van mij per mail. Ach, als je een beetje ouder wordt dan wordt je best een beetje lui...hahaha...
    lieve groet Christl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Christl, Tja soms kun je niet alles bijhouden en je bent al zo creatief, dus daar zou ik maar niet over in zitten.

      Verwijderen