Pagina's

woensdag 10 april 2013

Boek

Gisteren kwam de postbode tevergeefs aan de deur en liet een bericht achter dat ie een pakketje voor mij had. Ik kon me niet herinneren dat ik iets besteld had, maar vanmiddag was ik wel thuis en mocht ik het pakketje in ontvangst nemen en wat zat erin? Jippie, mijn eigen blogboek!
Van mijn 365-dagen project heb ik een echt boek laten maken. Dat was heel gemakkelijk via blog2print heb ik het boek gemaakt. Het is wel heel leuk geworden, om de blogjes nu gedrukt te zien. Een mooie herinnering... dan kan ik deze bij de deken leggen (ooit). 





Verder heb ik vandaag een MR bespreking gehad op Bastiaan's school. Deze keer hadden we een volle agenda, want onze insteek was dat we iets willen betekenen en niet alleen bij elkaar gaan zitten omdat het nu eenmaal moet! Dus kritische vragen gesteld, maar ik heb niet echt het idee dat we verder komen... het onderwijs is toch niet echt 'my cup of tea'! 




4 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi dat je het boek al hebt, neem je dat zaterdag mee???
    Ben wel erg benieuwd!

    Liefs Santje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wauw, wauw, wat een gaaf idee! Ik was al van plan alle berichtjes zelf uit te gaan printen en er een boek van te maken voor pollewopjes verjaardag. Maar dit is veel leuker (en vooral gemakkelijker ;)) Ik ga meteen even kijken...

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. is trouwens geen fimoklei, maar hele simpele boetseerklei voor kinderen van de Hema. Maar fimo is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om zo'n boek van je blog te hebben. Ziet er mooi uit.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, je eigen boek, ziet er erg leuk uit.. gef. met je eigen blogboek.
    Lieve groet Christl

    BeantwoordenVerwijderen