Pagina's

woensdag 3 april 2013

Brug

Vandaag heb ik 5 uur doorgebracht bij het tandtechnisch laboratorium. Mijn 5-delige brug werd ter plekke op kleur gemaakt. Ik mocht meekijken en het was een heel interessant procedé, zeer creatief ook. De tanden werden met porseleinpoeder en een soort glazuurverf op kleur gebracht met een heel klein kwastje. Als voorbeeld werd de foto van de tegenoverliggende rij  tanden genomen. Zo kwam er een opbouw van het porselein, dit werd in de oven afgebakken en dan mocht ik weer passen en dat zo'n 4 keer. Beetje polijsten etcetera. In de tussentijd heb ik het boekenweek geschenk "De verrekijker" van Kees van Kooten uitgelezen.


Daarna nog een aantal woontijdschriften en toen was ik eindelijk klaar. Met een knorrende maag ben ik naar huis gereden om Bastiaan bij een vriendje op te halen. Lekker wentelteefjes gemaakt van het overgebleven Paasbrood daar kwam ik helemaal van bij!



1 opmerking:

  1. Wat een lang verblijf daar, best veel werk dus om het goed van kleur te krijgen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen