Pagina's

maandag 22 april 2013

Nieuw begin



Wauw, zou het dan eindelijk lente worden? Heel voorzichtig zie ik de Magnolia ontknoppen. De lammetjes staan alweer 3 weken in de wei en groeien als kool. Kortom perfect weer voor een ochtend jogging rondje door het bos. Heel voorzichtig ben ik begonnen met interval training... je moet het natuurlijk ook niet overdrijven! Ben wel heel trots op mezelf, want vandaag heb ik ook koolhydraatarm gegeten. Vanmorgen schrok ik namelijk nogal van de cijfers op m'n weegschaal. Als er dan toch mooi weer aankomt, moet ik er maar van profiteren. Dat dachten de jongens vanmiddag ook in de tuin. Tuinslang erbij, nadat de bloemetjes bewaterd waren werd er een modderpoel gemaakt. Beter gezegd, eerst een soort kasteel met een grachtje eromheen. De beide mannen zagen er naderhand ook uit als moddermannetjes. Dus de schoenen en broeken maar laten drogen, kan ik het er morgen hopelijk zo afkloppen. De mannetjes onder de douche, dat werd een waar waterballet met schuim. Daarna hebben ze nog heerlijk met Playmobil gespeeld totdat er gegeten werd. Blote billetjes in het gras, Bastiaan z'n vriendje wilde dat ook wel eens proeven en het is OK bevonden ;-)


2 opmerkingen:

  1. Lekker weertje vandaag he, erg fijn. Oh en geweldig zo'n waterballet, dat hebben we hier thuis ook met enige regelmaat.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het nu ook eindelijk lente geworden. Eergisteren zijn we bij 22 graden heerlijk voor het huis in het zonnetje gezeten. Maar Magnoliabomen kan je hier wel vergeten, veel te koud in de winter. En ik ben er zo gek op...
    leuke jongens, zo heerlijk te zien spelen, de grootste schat die je kan hebben...KINDEREN...
    lieve groet Christl

    BeantwoordenVerwijderen