Pagina's

vrijdag 15 februari 2013

Tandarts

Oei, oei, oei, de hele week had ik al een beetje last van m'n kies, maar gisteren was het toch echt niet leuk meer. M'n halve gezicht was super gevoelig en ook m'n hoofd. Zo'n verdovende pijn en uit ervaring weet ik dat het vanuit m'n tanden/kiezen kan komen. Ooit, jaren geleden, heb ik eens zo'n acute pijn gehad, dat de dokter me zware medicijnen voor cluster hoofdpijn voorschreef, bleek het later een ontsteking aan een kies te zijn. Dus ja, het was weer zover. Op aandringen van m'n vriendin toch maar de tandarts gebeld en ik kon vanmorgen om 8 uur terecht! Hij had het zo gezien, daarvoor mocht ik vanmiddag terugkomen. Zijn agenda was vrij voor dit soort 'noodgevallen' en ik moest er rekening mee houden dat ik de hele middag zoet was. Dus inderdaad 2 uur in de stoel gelegen en met een noodbrug uit 5 delen naar huis ;-(
Vanmorgen ook nog een nieuw brilmontuur uitgezocht, dus ik voel me helemaal in de revisie. Ogen, tanden wat zal het volgende zijn? Dames van een zekere leeftijd, haha!




2 opmerkingen:

  1. Oh gatsie de tandarts, wat naar! Sterkte! De bril staat je in elk geval goed :)

    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme jij.. Gelukkig dat het nieuwe brilletje de dag weer leuk maakte! Het staat je geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen