Pagina's

vrijdag 13 september 2013

Startklaar

Gisteren kwam ik erachter dat de 'kist' die ik mee naar school wil nemen zaterdag, niet in m'n tas past! Hoe neem ik dan m'n tekengerei mee? Er stond nog steeds een oude tekendoos van de middelbare school, maar die was met een dikke laag gele verf beklad. Vond ik blijkbaar leuk in die tijd. Gisteravond deze met de schuurmachine te lijf gegaan en zoveel mogelijk verf eraf geschuurd.  Weer een 'nieuwe' tekendoos. De binnenkant was rose geverfd, dus deze bekleed met groenblauw papier. 


Ben er wel blij mee. 





Vanmiddag dan ook de befaamde verwenkoek van Wendy gemaakt, volgens het recept eerder deze week. 


Alleen het maken was al een feestje, de keuken ruikt heerlijk zoet. De koek staat nu in de koelkast, zodat ie over een paar uur gesneden kan worden. Daarvan gaat zeker een stukje mee in m'n tas morgen. Vandaag nog lampionnetjes geplukt, echt een teken dat de herfst begonnen is. Zo gezellig in de vaas. De dhalia's een kopje kleiner gemaakt en in kleine flesjes gezet. 









2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, mijn oude tekendoos heb ik ook nog. Die dient nu als tekendoos van kleine pollewop. Je hebt de jouwe volgens mij erg mooi opgeknapt. Veel plezier morgen!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo'n tekendoos staat hier ook. Nooit wegdoen! Ben benieuwd hoe het geweest is vandaag! En heb jij die lampionnen in je eigen tuin? Jaloers! Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen