Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

Droog Brood

Gisterenavond naar een cabaretvoorstelling geweest, in de Agnietenhof te Tiel van het cabaretduo 'Droog brood' http://droogbrood.nl/
Samen met een vriendin ging ik erheen, aangezien mijn man nog volop aan het werk was en helaas niet mee kon op het laatste moment. Dus wij dronken een kop thee, voordat de voorstelling begon, ging de gong al en weldra ook de tweede gong. Snel koud water bij de thee en naar binnen geslurpt, kwamen we als laatsten de zaal in en zat deze al helemaal vol, op de eerste rij na. Het was namelijk vrije plaatskeuze... dus zijn we in het midden vooraan gaan zitten. Tja, de laatsten zullen de eersten zijn! Het was een humoristische voorstelling waar het duo elke keer van identiteit wisselde. De allerbeste scene was toch wel die waar ze 2 dames op leeftijd nadeden die in een lunchroom zaten en elkaar al 40 jaar kenden. De conversatie loog er niet om en iedereen kent wel iemand die zich op deze 'zeurderige' manier gedraagt... Meer ga ik niet verklappen, ga zelf kijken zou ik zeggen, een aanrader. http://droogbrood.nl/?mainId=2

Vanmiddag ga ik de gevoelspop geven, dus morgen volgt een verslag en foto's! Maar vooruit, hierbij een klein tipje van de sluier, in het donker!






1 opmerking:

  1. Oei vooraan zitten is altijd wel een risico bij cabaret... Ben benieuwd naar je gevoelspop!

    Groetjes en fijn weekend,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen