Pagina's

woensdag 10 oktober 2012

Relaxen

http://www.thermenhouten.nl/nl/




Voor haar verjaardag kreeg mijn vriendin een avondje 'quality time' en zijn we samen naar de sauna geweest. Eerst in de sauna met het uitzicht, erg lekker om te beginnen en niet te warm. Daarna een hapje eten, want de inwendige mens wil ook verzorgd worden. Ze nam een pasteitje en ik een maaltijdsalade met tonijn, vergezeld van een glaasje Prosecco, proost. Daarna heeft zij een 'Lölly' gedaan, maar ik vond dat te heet en ben in zo'n tub gegaan, zoals op het plaatje boven. Deze was 85 graden en na 10 minuten had ik het wel gehad. Daarna lekker gedoucht en buiten gezwommen. Rondje lavendel- en bubbelbad! Toen kwam m'n vriendin weer terug en zijn we samen in de infra-rood sauna geweest. Dat had ik nog nooit eerder ervaren en ik moet zeggen, ik ben om. De warmte voel je heel diep en het schijnt goed te zijn voor je spieren en gewrichten, dus dat is voor mij zeker goed. Inmiddels was het 22:00 uur en zijn we zoetjes aan gaan douchen en aankleden en weer naar huis en nu duik ik m'n bedje in, heerlijk rozig ;-)

1 opmerking: