Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Prijs

Een tijdje geleden heb ik gewonnen met 'Hippie' bij Atelier Mama Bee. http://ateliermamabee.blogspot.nl/2012/10/kan-ik-een-roffel-krijgen.html

Vandaag kreeg ik dus een heel leuk pakketje in de brievenbus. Toen ik het openmaakte was ik blij verrast. Een notitieblok met daarop een afbeelding van 'Hippie'. Zo origineel, dat is nog eens een persoonlijk cadeau. Deze blok ga ik natuurlijk in m'n tas stoppen en leuke aantekeningen in maken als ik onderweg ben. Ook ga ik 'm aan iedereen laten zien. 
Maar dat was nog niet alles, er zaten ook nog 3 kaarten bij van de andere prijswinnaars met hele leuke teksten erop.




Bianca, bedankt voor dit super leuke cadeautje!



1 opmerking:

  1. Hoiii graag gedaan !!! Was heel leuk om te doen.

    Even wennn aan je nieuwe layout hoor. Even zoeken hoe het werkt :-)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen