Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Koud

Het begint 's avonds toch echt kouder te worden en dan heb ik een dik vest aan en een shawl om. Nu zijn m'n sloffen echt aan vervanging toe en ben ik aan het surfen naar lekkere sloffen met een schapenvacht erin. Dat is moeilijker dan ik dacht! Uiteraard stuit ik steeds op Uggs of Emu's, maar om die als sloffen te gebruiken, hmmm dat is misschien toch wel een tikje decadent? Aan de andere kant kan ik daar ongestoord mee naar buiten lopen. Want je begrijpt als ze lekker zitten ik ze dan hele dagen binnenshuis zal dragen... Wat een dilemma's. Heeft iemand een suggestie?


Ook staat er een mand met appels naar me te lonken.  Vanavond heb ik niet meer de puf om te gaan koken, laat staan het schillen. Alhoewel als je eenmaal begint ben je zo een heel eind op weg. Morgen toch maar eens de opgespaarde glazen uit de kast halen en vlijtig aan het werk gaan.




2 opmerkingen:

  1. Kijk eens bij Obilot in Zutphen.. die hebben wollen vervilte sloffen, met een dikke vilten zool zodat je er ook even mee naar buiten kan voor iets (?, ha ha, wat dan eigenlijk!). Al jaren mijn favoriet! P.S. Welke schoenmaat heb je? Ik heb nog een nieuw paar staan in maat 40 voor mijn dochter die ze niet wil...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ugs, zo gek nog niet.
    Misschien zit er hier iets voor je bij, http://www.stylight.nl/Mode/?brand=6759&tag=10580&tag=10601

    BeantwoordenVerwijderen