Pagina's

dinsdag 30 oktober 2012

Telefoon dilemma

Na meerdere opmerkingen van trouwe bloglezers heb ik besloten om weer m'n 'oude' lay-out te gebruiken. Eerlijk gezegd vond ik de nieuwe lay-out ook 'lastig'. Zou dat een teken zijn van ouder worden, dat je niet meer zo flexibel bent? En je eigenlijk wel tevreden bent met hoe het is. Waarom altijd maar vernieuwen en veranderen. Is verandering altijd beter? 


Ik moet denken aan m'n mobiele telefoon. Veel mensen lopen met zo'n 'touch screen' cq 'smart phone'. Juist, die had ik dus ook, totdat het enige knopje op de telefoon kapot ging. Een tijdje zonder gedaan en uiteindelijk een doodnormale Nokia telefoon aangeschaft. Tenslotte gaat het erom dat je ermee kan bellen. Maar nu wil m'n man weer een 'nieuwer' model telefoon en vraagt of ik zijn 'oude' (voor mij natuurlijk een hartstikke nieuw model) telefoon wil gaan gebruiken. Tja, enerzijds is het wel handig zo'n telefoon waar je alles mee kan, zelfs internetten. Maar als je geen abonnement hebt waarmee je dan ook buitenshuis on-line kan zijn, wat heb je er dan aan???? Dus een dilemma. Houd ik mijn telefoon, die het prima doet, of stap ik weer over op zo'n smartphone! Graag jullie mening hierover...

5 opmerkingen:

  1. Tja, aan mijn mening zul je weinig hebben. Ik heb al jaren mijn eerste mobiel, terwijl bij de rest van het gezin het een komen en gaan is van mobieltjes. Ik mis het niet, maar mocht ik het een keer nodig hebben dan zal er ook wel één komen. Groetjes,

    ps, deze lay-out vind ik ook prettiger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, fijn dat je weer 'gewoon' terug bent met je oude, vertrouwde blog!! Tja, ook aan mij zijn al die moderne mobieltjes niet besteed... ik heb ook nog een koelkast, maar hij belt en smst gewoon goed! Heb ook geen behoefte aan een nieuwe, dus oh oh oh wat zal ik ouderwets zijn ;))!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn oude nokia doet het nog steeds bij mij! De oplader gaat niet kapot en weet zeker dat ik een dag lang met mijn batterij kan doen. Scheelt kosten! Ik hoef namelijk geen app te hebben ofzo, wij bellen gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen