Pagina's

donderdag 25 oktober 2012

Robin Magazine

Vandaag heb ik al mijn Robin Magazine ontvangen, nadat ik het gisteren had besteld op

Het is een superleuk tijdschrift met creatieve recepten uit het Round Robin project. Degenen die eraan hebben meegewerkt, beheren zelf ook bijna allemaal een blog. Het is zo leuk om inspiratie op te doen met allemaal lekkere ingrediënten. Natuurlijk kon ik het niet laten ook nog een leuk velletje stickers te bestellen van www.studioditte.nl en dit werd in een gezellig zakje met vogelhuisjes meegeleverd. Kortom geen straf om de post uit te halen. 



Maar dat was niet de enige leuke post vandaag. Er zat ook een geboortekaartje bij van de nicht van m'n man, zij hebben een zoontje gekregen met de naam Lennox. Gefeliciteerd Christine & Sidmar!


2 opmerkingen:

  1. Hé, nu kan ik wel weer berichtjes achterlaten, lukte me eerder vandaag niet. Aanhouder wint he ;) Fijn zulke post. Geniet ervan en van het weekend!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post ontving je de laatste dagen. Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen