Pagina's

zaterdag 13 oktober 2012

Zebra & Zara

Vanmorgen naar de stad geweest om bijpassende maillots te zoeken bij de kleding die ik gisteren heb gekocht. Het was markt en daar ben ik in ieder geval voor 2 setjes geslaagd. Ook heb ik nog een leuke zebraprint gekocht met het idee daar een rokje van te maken. Bij de Zara vond ik een kek zwart truitje. Vanmiddag zitten fröbelen en zie hier het resultaat. Het rokje is gevoerd met een oud sjaaltje en de bovenkant is van een oud vestje. Bastiaan was proefmodel met frisse tegenzin, maar nadat ik hem een snoepje beloofde wilde hij wel even passen! Nu maar hopen dat de ontvangster net zo enthousiast is als ik.


Vanavond heeft m'n keukenprins een heerlijk herfstgerecht gemaakt. Hete Bliksem met spekjes en bloedworst. Dat was smullen, de hele schaal was leeg. Ik was bijna te laat voor de foto... De rode wijn smaakte er ook overheerlijk bij en zo heb ik een heerlijke dag gehad.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten